snel naar:


sluit

onderdeel van

log in >>


worshipradio


luister nu >>


een fout ontdekt?

gebedsmonitor

laatste gebedsverzoek:


Onze dochter KIM heeft nu tem 19 december haar 1ste eindexamens. Het 1ste semester verliep haar zo moeilijk ze werkte hard maar de punten waren onvoldoende.

Deze studies waren op ingangs examen , heer je stuurde haar in die richting, ze hoopt zo het te kunnen slagen en uw glorie te realiseren. Steun KIM, geef haar kracht en wijsheid om de studies waar ze zo naar verlangde te slagen


malika
03-12-2017

gebedsverhoringen:


Ik wil jullie bedanken voor jullie gebeden voor mijn ex-man. Het gaat nu heel goed met ons en hij is bereid om een generatie/bevrijdingsgebed te gaan doen. De aankomende maanden zullen zwaar voor hem en ons worden. Ik verwacht dat wij als gezin ( wel gescheiden zie vorige bericht) maar ook hij persoonlijk aangevallen zal worden. Daarom is steun in gebed nog wel wenselijk. Hij zal in Januari aan de beurt zijn. Ik kijk ernaar uit en ik geloof dat God Zijn specifieke wil aan hem en ons kenbaar zal maken. Dank U wel Heer voor uw trouw en een hoopvolle toekomst.


CS
02-11-2009

Graag wil ik gebed vragen voor mijn ex-man en onze relatie.Willen jullie bidden voor meer geestelijk inzicht en zelfkennis bij mijn ex-man;dat hij God als een levende God zal gaan ervaren en een persoonlijke relatie met Jezus gaat krijgen.En dat ik ook bewust mag zijn van mijn rol daarin en mag gaan leren mij dienstbaar op te stellen.Ik zou graag niet meer de angst en paniek voelen wanneer hij mij aanraakt.Willen jullie ook bidden dat hij bewust word van zijn eigen verantwoordelijkheid in zijn gedrag/communicatie naar mensen.Hij is heel snel geirriteerd, word boos en bedreigend maar de ander is altijd verantwoordelijk ( niet alleen ik, maar dit gebeurd ook regelmatig op straat en in winkels). Hij kan zich vaak na escalaties niet meer herinneren wat hij gedaan/gezegd heeft.Hij ontkent de mogelijkheid dat hij misschien een demonisch probleem heeft.Ik bid dat hij zich mag wortelen in Gods liefde en ook mag gaan ervaren/weten wie hij is in Christus.( voor de duidelijkheid, hij gelooft in Jezus en bezoekt ook regelmatig de diensten maar een doorbraak blijft tot nu toe nog uit).Het woord is wat hem betreft ook niet noodzakelijk/essentieel om te kennen voor de praktijk).Bid dat hij een honger naar Gods woord krijgt en verbanden gaat leggen. Dat hij mag zien dat er meer is. Willen jullie ook bidden voor zijn rookverslaving? En dyslexie? bedankt.
Willen jullie ook bidden dat wij weer een gezin kunnen worden en op Gods tijd opnieuw kunnen gaan trouwen? Dank U Jezus


willekeurig gebedsverzoek:


Bid voor mijn moeder Hillie zij is al 30 jaar Hartpatient slikt 30 medicijnen per dag heeft darmontsteking moest twee weken geleden geopereerd worden aan darmen operatie is niet doorgegaan tijdens narcose kreeg ze hartstilstand ze is naar huis gestuurt maar heeft nog steeds pijn aan darmen ze eet bijna niet heeft erg veel pijn heel de dag door aan darmen
Bid dat God Haar Geneest en bevrijd van de PIJN!!!!!, Bid ook voor Haar man Rinnes die hier vaak erg gespannen en bezorgd door is


Cindy
17-02-2010

algemeen gebedsverzoek:


Graag willen we je vragen om te bidden voor ons als organisatie van samenbidden.net, aanbidding.net en bijbelstudie.net. Dat we jullie kunnen helpen steeds meer van God te leren en dichter bij Hem te komen